4.3(7)
Markt 43
3990 Peer
Belgium
Beoordelingen van echte gasten
7 beoordelingen
Veerle V.
aug 2025
“Smaken zitten goed, mooi presentatie, moderne zaak en vriendelijke bediening (leerproces). Te lange tijd tussen bepaalde gangen. Te kleine porties voor de kostprijs, gelukkig broodjes a volonté. ”
Timmy K.
jul 2025
“Er was teveel tijd tussen de verschillende hapjes, waardoor de honger nauwelijks gestild was na 3 uur.”
Janneke T.
jul 2025
“Super lekker gegeten en gedronken! ”
Bart H.
jul 2025
“Gezellige zaak en vooral heel lekker eten”
Ingrid L.
jul 2025
“We hebben heel lekker gegeten. Misschien een beetje lang moeten wachten vooraleer het eerste gerecht kwam, maar daarna liep alles vlot en was het het wachten zeker waard! Een aanrader!”
Eddy K.
jul 2025
“Top”
Peter d.
jun 2025
“Nu een paar keer bij Maxime gegeten en steeds weer verrast door de variatie in het sharing menu! Eeen aanrader!”
Veerle V.
aug 2025
“Smaken zitten goed, mooi presentatie, moderne zaak en vriendelijke bediening (leerproces). Te lange tijd tussen bepaalde gangen. Te kleine porties voor de kostprijs, gelukkig broodjes a volonté. ”
Timmy K.
jul 2025
“Er was teveel tijd tussen de verschillende hapjes, waardoor de honger nauwelijks gestild was na 3 uur.”
Janneke T.
jul 2025
“Super lekker gegeten en gedronken! ”
Bart H.
jul 2025
“Gezellige zaak en vooral heel lekker eten”
Ingrid L.
jul 2025
“We hebben heel lekker gegeten. Misschien een beetje lang moeten wachten vooraleer het eerste gerecht kwam, maar daarna liep alles vlot en was het het wachten zeker waard! Een aanrader!”
Eddy K.
jul 2025
“Top”
Peter d.
jun 2025
“Nu een paar keer bij Maxime gegeten en steeds weer verrast door de variatie in het sharing menu! Eeen aanrader!”
Veerle V.
aug 2025
“Smaken zitten goed, mooi presentatie, moderne zaak en vriendelijke bediening (leerproces). Te lange tijd tussen bepaalde gangen. Te kleine porties voor de kostprijs, gelukkig broodjes a volonté. ”
Timmy K.
jul 2025
“Er was teveel tijd tussen de verschillende hapjes, waardoor de honger nauwelijks gestild was na 3 uur.”
Janneke T.
jul 2025
“Super lekker gegeten en gedronken! ”
Bart H.
jul 2025
“Gezellige zaak en vooral heel lekker eten”
Ingrid L.
jul 2025
“We hebben heel lekker gegeten. Misschien een beetje lang moeten wachten vooraleer het eerste gerecht kwam, maar daarna liep alles vlot en was het het wachten zeker waard! Een aanrader!”
Eddy K.
jul 2025
“Top”
Peter d.
jun 2025
“Nu een paar keer bij Maxime gegeten en steeds weer verrast door de variatie in het sharing menu! Eeen aanrader!”
Andere restaurants in de buurt